Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
I Health Group benytter vi to systemer til vores sundhedsydelser: Digihealth og Technogym-appen, og vi har samlet svarene på de mest stillede spørgsmål herunder. Vores holdtræning kører i flere af virksomhederne i Technogym appen. Har du spørgsmål til dette, kan du finde dem nederst på siden.
Du finder svarene på vores ofte stillede spørgsmål om Digihealth og vores sundhedsydelser herunder:


Indholdsfortegnelse
- Sådan booker du din tid
- Sådan opretter du en profil
- Min bruger eksisterer allerede
- Sådan logger du ind, når din bruger er oprettet
- Sådan nulstiller du din adgangskode
- Sådan sletter du din tid
- Sådan ændrer du din tid
- Du kan ikke tilgå booking
- Hvorfor bruger vi engangskoder?
- Sådan finder du dine bookinger
- Hvorfor kan jeg kun se bestemte ydelser?
Sådan booker du din tid:
I din mail skal du finde mailen med emnet “Sundhedsscreening/HealthCheck” fra no-reply@digihealth.dk og klik på linket. Her vil du kunne booke en tid og udfylde sundhedsscreeningen.
Sådan opretter du en profil:
Gælder kun, hvis I har fået tildelt et selvoprettelseslink. Udfyld dine oplysninger og husk at tilmelde dig den rigtige afdeling, hvis det er relevant. Når du logger ind, skal du bruge din egen adgangskode først og derefter skal du bruge den tilsendte engangskode.
Min bruger eksisterer allerede:
- Gå til digihealth.dk
- Vælg ‘skift adgangskode/change password’
- Indtast din mail – og sikr dig, at den er korrekt
- Indtast din nye kode (mindst 1 stort og 1 småt bogstav, 1 tal og mindst 8 tegn)
- Gentag den nye kode
- Vigtigt: Aktiver ny kode via tilsendte mail
- Log ind med korrekt mail og det nye aktiverede password
- Her får du tilsendt en engangskode til din mail, som du skal bruge.
- Prøv evt. en anden browser, hvis det ikke virker (f.eks. Google Chrome i stedet for Internet Explorer)
Sådan logger du ind, når din bruger er oprettet:
Gå til digihealth.dk og login med dine oplysninger. Hvis du ikke kan huske din kode, kan du trykke på ‘Skift adgangskode/Change password’ og oprette en ny. Husk at aktivere din nye adgangskode via din mail. Når du logger ind, vil du blive bedt om en engangskode, som ligeledes sendes til din mail.
Sådan nulstiller du din adgangskode
- Gå til digihealth.dk
- Vælg ‘skift adgangskode/change password’
- Indtast din mail – og sikr dig, at den er korrekt
- Indtast din nye kode (mindst 1 stort og 1 småt bogstav, 1 tal og mindst 8 tegn)
- Gentag den nye kode
- Vigtigt: Aktiver ny kode via tilsendte mail
- Log ind med korrekt mail og det nye aktiverede password
- Prøv evt. en anden browser hvis det ikke virker (f.eks. Google Chrome i stedet for Internet Explorer)
Sådan sletter du din tid:
Log in med dine oplysninger på digihealth.dk og tryk på ‘Booking’. Under ‘Mine reservationer’ kan du slette din tid. Er der under 24 timer til din tid, kan du ikke slette den. Send os da en mail på info@healthgroup.dk eller ring til os på 7020 1626.
Sådan ændrer du din tid:
Log in på digihealth.dk og tryk på ‘Booking’. Under ‘Mine reservationer’ kan du slette din tid. Gå herefter til ‘Book ny tid’ for at vælge en ny tid. For at vende tilbage til forsiden, klik på symbolet med firkanterne:
Du kan ikke tilgå booking:
Er du medarbejder i en virksomhed med flere afdelinger, kan det skyldes, at du er tilknyttet en anden afdeling. Send os en mail med information om hvilket site du hører til, så hjælper vi dig med at få adgang.
Hvorfor bruger vi engangskoder?
Selvom ikke alle vores sundhedsydelser kræver opbevaring af personlige sundhedsdata, benytter vi engangskoder som en generel sikkerhedsforanstaltning for alle brugere. Det skyldes, at alle ydelser håndteres gennem det samme system. Engangskoden beskytter adgangen til din profil og sikrer, at det kun er dig, der kan logge ind – uanset hvilken type ydelse du benytter. Koden sendes til din mail og bruges efter indtastning af din personlige kode.
Sådan finder du dine bookinger
Når du har booket en tid, modtager du en bekræftelsesmail. Tjek din spam-/uønsket-mailmappe, hvis du ikke kan finde den. Du kan altid logge ind på digihealth.dk og se dine bookinger under Booking –> Mine reservationer.
Hvorfor kan jeg kun se bestemte ydelser?
De ydelser, du har adgang til, afhænger af den aftale, din arbejdsplads har med Health Group. Hvis du mener, der mangler noget, så kontakt os på info@healthgroup.dk med information om din arbejdsplads.
Technogym Appen
Skal du oprette en profil?
De ydelser, du har adgang til, afhænger af den aftale, din arbejdsplads har med Health Group. Hvis du mener, der mangler noget, så kontakt os på info@healthgroup.dk med information om din arbejdsplads.
Hvordan kommer jeg bedst i gang med Technogym-appen?
Den nemmeste måde er at bruge QR-koden fra dit træningscenter.
QR-koden guider dig direkte til at hente appen og opretter automatisk forbindelse til det rette center.
📍 QR-koden finder du typisk i fitnessområdet eller dér, hvor der informeres om træning – fx på jeres intranet, en plakat eller opslagstavle.
Hvordan fungerer QR-koden?
- Åbn kameraet på din telefon og scan QR-koden.
- Du bliver automatisk sendt videre til App Store eller Google Play.
- Download appen og følg vejledningen.
- Du oprettes automatisk tilknyttet dit center – nemt og hurtigt.
Hvad hvis jeg allerede har hentet appen uden at bruge QR-koden?
Åbn appen og log ind –> Gå til menuen og vælg “Tilslut dig et center” –> Indtast den kode eller scan den QR-kode, du har fået fra dit træningscenter.
Hvad gør jeg, hvis jeg oplever problemer med oprettelsen?
Tjek at du har internetforbindelse og sørg for, at du bruger den nyeste version af appen. Alternativt kan du prøve at genstarte appen.
Hvis det stadig ikke virker, kontakt os på info@healthgroup.dk, og send et screenshot af udfordringen.
Hvordan køber jeg et medlemskab/abonnement?
- Gå til hus-ikonet nederst i appen (startskærmen).
- Tryk på “Purchase Membership”.
- Vælg det abonnement, der passer dig, og gennemfør betalingen.
Er du i tvivl om noget i betalingsprocessen, er du velkommen til at skrive til os på info@healthgroup.dk.
Skal vi hjælpe med at fremme sundheden på din arbejdsplads?
Er du interesseret i at høre mere? Tag kontakt og få et uforpligtende og skræddersyet tilbud.
Health Group A/S
-
Dronninggård, Kongevejen 377DK-2840 Holte
-
Mandag – fredag: 9.00 – 15.00
Lørdag – søndag: Lukket